3 Yorum

Linux'ün Geliştiğinin İspatı: FM 14 Linux'e Geliyor

11:53

Yıllarca işletim sistemlerini domine eden Windows ve son yıllarda Apple gibi bir şirketin arkasında olmasının önemli avantajını kullanarak yaygınlaşmaya başlayan OSX'in dışında çoklarının bilmediği hazine niteliğindeki Linux, bilenlerin ise bazen "oyunları çalıştırmıyor" gibi basit nedenlerle yüzüne bakmadığı özgür ve açık kaynak kodlu ücretsiz işletim sistemidir. Tekrar cümle arasında Linux'e dair özet geçmiş olduk.

FM 14 Linux
FM 13 Görselidir

Yazımıza ilham ve heyecan veren konu ise oyuncuların özellikle de futbol tutkunlarının keyifle oynadıkları menajerlik oyun serisi olan Football Manager 14 isimli en son nesil olacak olan sürümün Valve'ın Linux'e kapılarını açmasının ardından Linux bazlı işletim sistemlerine de gelecek olması.

Dünyada oldukça yaygınlaşmaya başlayan hatta Çin, Rusya gibi devletlerin Linux bazlı işletim sistemlerine geçmesi oyun yapımcıları da dahil olmak üzere yazılım sektörünün de Linux'e odaklanmasını sağlıyor. Kamuya ait olan Linux'ün çok daha kullanışlı olmaya ve son kullanıcı için çok daha kolay hale gelmesiyle birlikte geleceğin işletim sistemi olacağına dair beklentileri doğrulayacağını düşünenlerdeniz.

3 Yorum:

  1. Hi, I do think this is a great site. I stumbledupon it ;) I am going to revisit once again since i
    have bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be
    rich and continue to guide other people.

    Stop by my webpage ... shooting targets steel

    YanıtlaSil
  2. bu blogda böyle Linux haberlerini görünce teknoloji portallarının Linuxe üvey evlat yapmaları aklıma geliyor. Bu blog kadar olamayanları bile var ki insanlarımızı aydınlatmadıkları için onları kınıyorum. Virüsdos için onlarca haber geçerler ama geleceğin işletim sistemi Linux içinse tıs... Eee ne de olsa "popülistler" ilerde Linux şahlanınca ibreyi ona çevirir bu portallar!

    Linuxlü hayat virüssüz hayat..! Teşekkür ediyorum teknolojimanya bloguna. :)

    YanıtlaSil

 
Aç-Kapat