2 Yorum

Nokia Lumia 2520 Fiyatı ve Çıkış Tarihi

11:29
Microsoft'un yakın zamanda Nokia'yı satın almasıyla birlikte yılların telefon üreticisinin rakipleri karşısında gücünü iyice hissettirmeye başladığını görüyoruz. Ürettiği Lumia akıllı telefonlar ile belirli bir ivme yakalayan Nokia, Symbian işletim sistemini terk ettiğinden beri ilk kez farklı bir alana geçiş yapıyor. 

Nokia Lumia 2520 fiyat

Merakla beklenen yeni Lumia serilerinden olacak olan Nokia tablet pc'si Lumia 2520 de Nokia'nın toparlanma sürecinin bir işareti. Toparlanamayan bir şirket yeni modelleri üretme yoluna gitmezdi ki Blackberry'in akıbeti buna örnek.

Nokia Lumia 2520 price

Tablet Nokia Lumia 2520'nin fiyatı ve çıkış tarihi AT&T telekomünikasyon şirketi tarafından duyuruldu. Bu duyuruya göre Nokia Lumia 2520 fiyatı 399$ ve çıkış tarihi de 22 Kasım olarak belirlenmiş durumda.

Windows RT 8.1 işletim sisteminin nimetlerinden faydalanacak olan Lumia 2520 tablet bilgisayar bakalım diğer Lumia serileri gibi beğenilecekler mi, göreceğiz. Nokia tarafından YouTube üzerinde yayınlanmış Lumia 2520 resmi tanıtım videosu:

2 Yorum:

  1. Ben Youtube-In kulllanıyorum.Ve gayet başarılı uzun videoları yüksek çözünürlükte indirebiliyor.Kullanımıda kolay:http://www.youtube-in.com/

    YanıtlaSil
  2. ya gerçekten çok iyi oldu çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

 
Aç-Kapat