3 Yorum

Google Glass Türkiye'de Satışa Çıktı

12:47
Giyilebilir teknolojinin öncülerinden olan Google Glass Amerika'dan sonra şimdi de Türkiye'de satışa sunuldu.

Google Glass Türkiye'de Satışa Çıktı

Sahibinden.com aracılığıyla satışa sunulan Glass'ın fiyatı ise dudak uçuklatan cinsten. En düşük satış rakamı olarak 4 bin 400 TL fiyat biçilen teknoloji harikası Glass bu rakamla ne kadar talep görür merak konusu olmuş durumda.

Google Glass Türkiye'de Satışa Çıktı

Dağıtıcı firma ile satışı gerçekleştiğinde daha uygun fiyatlara satılması beklenen Google Glass'ın başlıca yetenekleri ise şöyle; bulundurduğu navigasyon ile adres tarif edebilmesi, HD kalitesinde fotoğraf ve video çekebilmesi ve dahası.

   + Google Glass Detaylı Bilgi

3 Yorum:

  1. bılgısayardan samsung kıes yükle kablo ıle bağla güncelleme ozaman çıkıyor ama sakın deneme tavsıye etmem kaldırmıyor

    YanıtlaSil
  2. Kies ile güncellerken bilinmeyen hata oluştu diyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  3. Bu telefon iğrenç bir şey. güya ace ve wonder dan farklı olarak 768 ram vardı bellek kapasitesi de fena değildi ama aldım alacağıma pişman oldum, kasmalar donmalar salak salak program açıp yanıt vermiyorlar flan. Kimse romdan falan bahsetmesin, ttelefonumu samsungstore dan aldım ve hiç bir ek uygulama yapmadım, sonra güncelleme geldi dedim ohh kurtulduk heralde ama öldürücü darbe 4.1.2 den geldi, telefon iyice saçmaladı sistem sorunlu telefonu yeniden başlatıyrum youtube açık geliyor, telefonun kendi belleğinde dcim klasörünün içindeki .thumbnails klasöründe .thumnail.... gibi bir dosya oluşturuyor ve boyutunu bellek dolana kadar arttırıyor sonra galeri işlemi yapamıyor dosya alamıyor indiremiyorsun, Siliyorum yine kamerayı ve ya galeriyi kullanınca oluşturuyor, Forumlardaki yöntemlerden biri işe yaradı dısyayı küçük tutmayı başardım fakat telefonun kasması bimiyor çünkü o dosyanın boyutunu arttırmaya çalışıyor salt okunur yaptığım için yapamıyor bu da pili çabuk bitiriyor. Yani SAMSUNG bu telefonda resmen çuvallamıştır arama geliyor cevaplayamıyorum arama yapacağım rehbere girene kadar canım çıkıyor. az bir borcum kaldı bu telefonu çekiçle parçalayıp videoya çekcem ve samsunga göndercem...

    YanıtlaSil

 
Aç-Kapat