0 Yorum

Chrome Uygulamaları Masaüstünde Kullanılabilir

22:46
Google'ın geçtiğimiz yıllarda duyurduğu bulut&Linux tabanlı işletim sistemi Chome OS'un en büyük dezavantajlarından ve kullanıcılardan sıkça eleştiri aldığı noktaların başlıcalarından birisi Chrome üzerinden yönetilen işletim sisteminin İnternet/Chrome bağlılığı oluşturmasıydı.

Chrome Uygulamaları Masaüstünde

Chrome İnternet tarayıcısı üzerinden çalıştırılan uygulamaların masaüstü seçeneği sunmuyor olması Chrome OS işletim sisteminin en büyük eksiğiydi diyebiliriz. Günümüzde kullanılan neredeyse bütün modern işletim sistemlerinin uygulama, program ve widgetlar için masaüstü desteği sunduğunu düşündüğümüzde Google'ın işletim sistemi ve tarayıcısı Chrome'un bu destekten yoksun kalması sürdürülebilir bir durum değildi.

Google'ın Chrome Web Store'da yaptığı yenilik ile artık İnternet kullanıcıları ve Chrome OS işletim sistemi kullanıcıları web tarayıcısından kısmen bağımsız olarak uygulamalarını masaüstünden başlatabilecekler. Kısmen diyoruz çünkü Chrome Uygulama Mağazasında henüz sınırlı sayıda uygulama bu özelliği destekliyor ancak yakın zamanda uygulama geliştiricilerinin bu yeni özelliğe göre güncellemeler sunması bekleniyor.

Chrome apps desktop

İhtiyacınız olan iki şey var birincisi Chrome internet tarayıcısı çünkü uygulamalar Chrome'a kısmen ihtiyaç duyuyorlar, ikincisi de Gmail hesabı bu sayede İnternet tarayıcınızdan bağımsız masaüstü uygulama dizini oluşturabilirsiniz.

0 Yorum:

Yorum Gönder

 
Aç-Kapat