0 Yorum

Google'a Ait Sır Bilgiler İstanbul'da Çalındı

08:01
Google bünyesinde görev alan ve "insansız otomobil" projesine başkanlık yapan Seval Öz'ün İstanbul seyahati Google'ın çok gizli bilgilerinin hırsızların eline geçmesiyle sonuçlandı.

google seval öz hırsızlık

ABD'nin ve dünyanın önde gelen isimlerinden Prof. Dr. Mehmet Öz'ün kardeşi olan Seval Öz tatil için geldiği İstanbul'da bir alışveriş mağazasındayken çantasını hırsızlara kaptırdı. Seval Öz 20 Temmuz günü gerçekleşen olayı şu sözlerle anlattı:
Çantamın olmadığını fark edince, tezgahtara sordum ancak bilgisi olmadığını söyledi. Hırsızları bulmaya çalıştım. Hırsızlar Gültepe tarafındaki kapıdan çıkmış. Ben ise ana girişe yönelince, izlerini kaybettim.

 Çantada Google'ın Gizli Bilgileri Vardı!

Çantada kişisel eşyalarının yanında daha önemlisi Google'ın önemli projesi "insansız otomobil" çalışmasına ait bilgileri barındıran 3 ayrı hafıza kartının da olduğunu bildiren Öz pasaportu da çalındığı için Amerika'ya dönüş yapamıyor.

google seval öz insansız otomobil

Bu durumu ABD konsolosluğuna ve Google'a bildirdiğini söyleyen Öz hırsızlara şu çağrı da bulundu:
Pasaportum, kimliklerim ve proje bilgilerinin olduğu hafıza kartlarım geri gelsin yeter.
Hırsızların bu çağrıya kulak vereceklerini hiç sanmasak da çantada milyar dolarlık bir projenin önemli bilgilerinin olduğunu öğrendikten sonra sayın Öz ve Google'a bir bardak soğuk su içirtme ihtimalleri çok yüksek. 

0 Yorum:

Yorum Gönder

 
Aç-Kapat